Boozt.com-chefen Hermann Haraldsson efter fuldstændig vanvittigt coronaår: “Nu er vi dem, der er mest profitable, så vi kan ikke klage” 

Det begynder i frit fald. Salget på onlineportalen Boozt.com rasler ned, da coronakrisen rammer, og dansk-islandske Hermann Haraldsson må som topchef lave en akut kriseplan med både bank og medarbejdere. Siden eksploderer salget, og Boozt.com står i dag som en af krisens absolutte vindere. Følg med ind i maskinrummet bag en af Skandinaviens største succesfortællinger

20210331-165908-7_ma.jpg
“Jeg havde absolut ingen erfaring med e-handel eller mode, da jeg kom til Boozt.com. Alligevel er virksomheden blevet en succes, og jeg tror, det i lige så høj grad handler om held som tilfældigheder,” siger Hermann Haraldsson om succesen i Boozt.com, der har haft tocifrede vækstrater de seneste tre år. Foto: Steven Achiam 
Longread
Eksklusivt for kunder
09. apr 2021 KL.21:00
Hermann Haraldsson virker urolig. Tripper lidt frem og tilbage foran skærmen. Han smiler, men vender så blikket væk fra computeren. Kort efter er han tilbage igen og ser nu direkte ind i kameraet. ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet fortsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.